085 - 06 06 411 alles@voormobiliteit.nl

Het Team

CarAds is een initiatief van Voor Mobiliteit. 

Voor Mobiliteit, (Interim) Automotive/mobiliteit marketeers en conceptmakers. Voor de ontwikkeling van specifieke automotive- en mobiliteit software, onderzoeksopdrachten, (online) projectmanagement en marktverkenningen. 

Het team  bestaat standaard uit vijf personen. Twee ICT-ers zijn de backbone van de CarAds software, Thomas Edens, Milou Halverhout en Wim Halverhout zijn voor jou het aanspreekpunt. Het is belangrijk dat u werkt met een bedrijf dat gecertificeerde en/of gediplomeerde medewerkers heeft.

het team beschikt over alle benodigde Google-certificeringen en hebben de master of marketingmanagement als vakgerichte opleiding afgerond.

Het team van beschikt over een uitgebreid netwerk van professionals om samen de beste prestatie neer te zetten voor onze klanten. Hierdoor zijn we ook jouw aanspreekpunt voor bijvoorbeeld websitebouw, specifieke softwareoplossingen, Public Relations en reclame.

Wij stellen onszelf graag aan jou voor.

 

Thomas Edens – adviseur

Thomas Edens is inmiddels meer dan 10 jaar actief in de autosector. Ooit heeft hij notarieel recht gestudeerd, plan economie, competitive intelligence en daarna samen met Wim de Master of Marketingmanagent gedaan aan TiasNimbas. In het verleden was Thomas bij Rabobank Nederland sectormanager voor de MKB-Autosector. Vanaf 2010 is Thomas verantwoordelijk geweest voor marketing bij Athlon Nederland en Europa. En in 2012 maakt hij de overstap naar VWE als directeur Business Development. De afgelopen vijf jaar heeft Thomas met name zijn energie gestoken in de groei van Finnik als onderdeel van VWE. Eind 2017 had Finnik bij één miljoen actieve gebruikers en werden er dagelijks meer dan 100.000 kentekens opgevraagd. Thomas heeft een passie voor de mobiliteit sector,  nieuwe ontwikkelingen en geniet van de mogelijkheden die deze ontwikkelingen bieden. Naast bedrijfskundige adviezen op strategisch terrein, is Thomas vooral ook digital marketeer. Naast zijn banen is Thomas al meer dan tien jaar ondernemer als consultant binnen en buiten de autosector.

Milou Halverhout – adviseur

Milou Halverhout is sinds 1 april 2019 aan het team verbonden. Milou is de dochter van Wim en is in het verleden ook voor Thomas en Wim actief geweest.  Milou heeft HBO Financial & Service Management gestudeerd en heeft in de eerste twee jaar via Talent & Pro met veel plezier bij de Rabobank gewerkt. Bij de Rabobank werkte ze bij de afdeling Bedrijven en was op diverse terreinen het eerste aanspreekpunt voor de klant. Eén van haar aandachtsgebieden was  customer due dillegence.  Veertien jaar lang begaf Milou zich op en rond de hockeyvelden van Hockeyvereniging Westland. De laatste jaren als keepster van Dames 1. Inmiddels is Milou met de hockeysport gestopt. Het op een juiste wijze toepassen van nieuwe media is voor Milou vanzelfsprekend.  Ze is uiteraard ook Google gecertificeerd. Wij zijn ontzettend blij Milou in ons midden te hebben.

Wim Halverhout – adviseur

Wim Halverhout is tientallen jaren werkzaam geweest in de financiële en zakelijke dienstverlening. Altijd vooroplopend in (online) ontwikkelingen, de klant centraal stellen en nieuwe proposities bedenkend om relevant te blijven voor klanten en echt te helpen. Wim is ook in het verenigingsleven actief geweest. Zo heeft hij als voorzitter van de Hockeyvereniging Westland samen met actieve leden de hockeyvereniging helpen verdubbelen in omvang en een nieuw clubhuis en watervelden gerealiseerd.  Wim is voorzitter van de Westlandse Omroepstichting (WOS) en als adviseur actief in het MKB-bedrijf. Hij heeft een passie auto’s en is gek op fotografie, social media en de mogelijkheden daarvan, is een bruggenbouwer en mensenmens. Wim heeft ervaring met strategische consultancy, verandertrajecten, strategische marketing, online marketing, CRM en compliance, customer experience, social media, Google, branding and positionering. Met een MBA en een Master of Marketing op zak beschikt Wim over een brede theoretische achtergrond om autobedrijven op allerlei niveau’s te adviseren.

Wim en Thomas kennen elkaar 12 jaar. Ze kwamen elkaar tegen in de collegezalen van TiasNimbas voor de Master Marketing Management en hebben elkaar eigenlijk nooit meer los gelaten. Onafscheidelijk in de studiebanken hebben ze bij hoge uitzondering de Masterthesis samen mogen schrijven en mogen verdedigen. Dat ze uiteindelijk samen de scriptieprijs in de wacht zouden slepen is alleen te danken aan het feit dat zij elkaar versterken. Thomas en Wim zijn het lang niet altijd eens, maar samen komen ze altijd verder. Ze hebben inmiddels diverse opdrachten met elkaar gedaan. CarAds is een softwaretoepassing van Voor Mobiliteit. Voor Mobiliteit adviseert bedrijven bij strategische- en marketingvraagstukken, projecten en concepten.

 

 

 

Onze certificeringen

Google Ads Fundamentals

Google Ads Search

Google Ads Display

Google Ads Video

Shopping Advertenties

Google Analytics

Gecertificeerd Street View Trustred

Bing Ads Accredited Professional status

Social media strategie

E-mail marketing

LinkedIn marketing

Facebook & Instagram advertising

 

Voor Mobiliteit, (Interim) Automotive/mobiliteit marketeers en conceptmakers. Voor de ontwikkeling van specifieke automotive- en mobiliteit software, onderzoeksopdrachten, (online) projectmanagement en marktverkenningen. 

Hannah Arendtweg 52 

1349 CM Almere

Tel. of WhatsApp:  085 – 06 06 411

   e-mail : alles@voormobiliteit.nl